דרייפר מגיע לחצי-גמר באיסטבורן: חזרה מרשימה לאחר היעדרות של חודשיים
ג'ק דרייפר הגיע לחצי-גמר של ה-Lexus Eastbourne Open 2026 לאחר ניצחון על גבריאל דיאלו. הבריטי חזר לסבב לאחר היעדרות של חודשיים בשל פציעה, ומציג טניס אגרסיבי ומרשים. בחצי-גמר הוא יתמודד מול אוגו אומבר.

ג'ק דרייפר הגיע לחצי-גמר של ה-Lexus Eastbourne Open 2026 לאחר ניצחון מרשים על גבריאל דיאלו, בהופעה שמסמנת את חזרתו המוצלחת לסבב לאחר היעדרות של חודשיים בשל פציעה. דרייפר, שהיה מדורג בעבר במקום הרביעי בעולם, הציג טניס אגרסיבי ויזמי לאורך כל הטורניר, ומחפש מומנטום לקראת ווימבלדון.
דרכו לחצי-גמר כללה ניצחונות על מרקוס ג'ירון (6-4, 7-6) בסיבוב הראשון, על חברו ובן ארצו ג'ק פינינגטון-ג'ונס בסיבוב השני, ועל דיאלו ברבע-גמר. המאמן שלו, אנדי מארי, נצפה צופה במשחקיו. 'זו הייתה ההופעה המרשימה ביותר שלו עד כה,' נכתב בדיווחים על ניצחונו על דיאלו.
בחצי-גמר, דרייפר יתמודד מול הצרפתי אוגו אומבר, המדורג שישי בטורניר. אומבר מחזיק ביתרון של 1-0 בעימותים הישירים, לאחר שניצח את דרייפר בטוקיו 2024. זהו המפגש הראשון שלהם על דשא. אומבר, שמשחקו מותאם היטב לדשא (הגשה חזקה, כישורי רשת), יהווה אתגר משמעותי. בצד השני של הגרלה, טובי סמואל יתמודד מול זיזו ברגס. הניצחון בחצי-גמר יכניס את דרייפר לגמר הראשון שלו בעונה 2026.
מקור: BritWatch Sports