חזרה לדף הראשי
WTA23 ביוני 2026 בשעה 03:00

נאומי אוסאקה מגיעה לרבע גמר ראשון ב-2026 בבד הומבורג לאחר ניצחון על מרטנס

נאומי אוסאקה הגיעה לרבע הגמר הראשון שלה בעונת 2026 לאחר שניצחה את אליז מרטנס 6-3, 6-3 בפחות משעה ורבע בטורניר בד הומבורג. זהו גם רבע הגמר הראשון שלה על דשא מאז 2024. אוסאקה הציגה שליטה מרשימה עם שבעה אסים ו-86% ניצחון בנקודות הגשה ראשונה.

נאומי אוסאקה מגיעה לרבע גמר ראשון ב-2026 בבד הומבורג לאחר ניצחון על מרטנס

נאומי אוסאקה התקדמה לרבע הגמר הראשון שלה בעונת 2026 ביום שלישי, לאחר שניצחה את אליז מרטנס 6-3, 6-3 ב-67 דקות בטורניר בד הומבורג הפתוח. הניצחון מסמן את רבע הגמר הראשון שלה על מגרשי דשא מאז 2024 ומשפר את יחס הניצחונות שלה מול מרטנס ל-5-3.

אוסאקה שלטה במשחק עם הגשה חזקה ומשחק אגרסיבי. היא הובילה 5-0 בסט הראשון לפני שמרטנס צמצמה ל-5-3, אך אוסאקה שמרה על קור רוחה: 'ניסיתי להיות יציבה למדי', אמרה בראיון לאחר המשחק. היא סגרה את הסט הראשון ב-31 דקות ושלטה לחלוטין בסט השני.

גורמים מרכזיים בניצחון: אוסאקה זכתה ב-86% מנקודות ההגשה הראשונה שלה (25/29) עם שבעה אסים, והציגה 22 זוכים מול רק שמונה שגיאות לא מאולצות. הטמפרטורות הגיעו ל-32 מעלות, אך אוסאקה שגשגה בתנאים: 'אני ממש אוהבת חום. אני מעדיפה לשחק בחום.' בשלב הבא היא תתמודד עם הזוכה ממשחק מירה אנדרייבה מול אקטרינה אלכסנדרובה.

מקור: WTA Tennis