חזרה לדף הראשי
וימבלדון21 ביוני 2026 בשעה 18:11

חזרה מדהימה: סרינה וויליאמס תשחק יחידים בווימבלדון בפעם הראשונה מאז 2022

סרינה וויליאמס תחזור לתחרות יחידים בווימבלדון לאחר כמעט ארבע שנות היעדרות, לאחר שהוכרזה ככרטיס הכניסה האחרון בגוף הבודד. האמריקאית בת ה-44, שפרשה ב-US Open 2022, הפתיעה את עולם הטניס בהחלטה דרמטית זו. היא תשחק גם בגוף הכפול לצד אחותה ונוס.

חזרה מדהימה: סרינה וויליאמס תשחק יחידים בווימבלדון בפעם הראשונה מאז 2022

סרינה וויליאמס תחזור לתחרות יחידים בווימבלדון לאחר שהוכרזה ככרטיס הכניסה האחרון בגוף הבודד של הנשים. זוהי הופעת היחידים הראשונה שלה מאז US Open 2022, ומהווה הסלמה דרמטית בחזרתה לטניס.

וויליאמס, אלופת גראנד סלאם 23 פעמים ואלופת ווימבלדון שבע פעמים, חזרה לתחרויות כפול בתחילת עונת הדשא לאחר חודשים של ספקולציות. בת ה-44 כבר קיבלה כרטיס כניסה לגוף הכפול בווימבלדון לצד אחותה ונוס, אך נשארה עמומה לגבי כוונותיה ביחידים. כשנשאלה בברלין השבוע, ענתה: 'זו שאלת השעה, נכון? אני לא יודעת.'

מועדון אול אינגלנד הקצה את כרטיסי הכניסה השונים שלו לאורך השבוע, וכשנותר רק כרטיס אחד בגוף הבודד של הנשים, ההחלטה נפלה לטובת וויליאמס. הקריירה הראשונה שלה בווימבלדון הסתיימה בצורה מאכזבת - פציעת שריר ב-2021 ואחריה הפסד בסיבוב הראשון ב-2022. כעת היא מקבלת הזדמנות לסיים את הפרק הווימבלדוני שלה בצורה שונה.

מקור: The Guardian