ג'ק דרייפר עם אנדי מארי כמאמן: שותפות חדשה לקראת וימבלדון
אנדי מארי, אלוף וימבלדון לשעבר, הצטרף לצוות האימון של ג'ק דרייפר לעונת הדשא. השותפות מתמקדת בהכנה לוימבלדון ועשויה להימשך עד אוס אופן.
אנדי מארי, אלוף וימבלדון פעמיים, חזר לעולם הטניס בתפקיד מאמן - הפעם לצד ג'ק דרייפר, בן 24, לקראת עונת הדשא. השותפות הוכרזה במאי 2026, לאחר שדרייפר נפרד ממאמנו הקודם ג'יימי דלגאדו.
מארי, שפרש מהטניס המקצועי ב-2024, הביע בתחילה היסוס לחזור לאימון בשל רצונו להישאר קרוב למשפחתו. אולם הקשר האישי הארוך עם דרייפר ואמונתו בפוטנציאל שלו שכנעו אותו לקחת את התפקיד. "הוא שחקן מבריק," אמר מארי על דרייפר.
דרייפר, שסבל מפציעות רבות בשנה האחרונה שהורידו את דירוגו, מצא בשותפות עם מארי מקור לביטחון עצמי. "הוא מאמין בי ובטניס שלי," אמר דרייפר. "הניסיון שלו עם פציעות ולחץ הוא בעל ערך עצום."
השניים עבדו יחד במרכז הטניס הלאומי בלונדון לקראת הטורנירים בגרסבורן ובוימבלדון. מארי הדגיש שהמחויבות שלו מאפשרת לו להישאר נוכח בחיי משפחתו, כולל הסעות ילדים לבית הספר. השותפות עשויה להימשך עד אוס אופן, בהתאם לתוצאות.
מקור: BBC Sport