סרינה וויליאמס חוזרת לווימבלדון: קיבלה כרטיס כניסה חופשי לגוף הבודד
סרינה וויליאמס, אלופת גראנד סלאם 23 פעמים, תתחרה בגוף הבודד בווימבלדון 2026 לאחר כמעט ארבע שנות היעדרות מטניס יחידים. הכוכבת האמריקאית בת ה-44 קיבלה כרטיס כניסה חופשי ותשחק גם בגוף הכפול לצד אחותה ונוס. זוהי אחת הסיפורים הגדולים ביותר של עונת הדשא.
סרינה וויליאמס תתחרה בגוף הבודד בווימבלדון השנה לאחר שקיבלה כרטיס כניסה חופשי לתחרות. אלופת גראנד סלאם 23 פעמים שיחקה את משחק היחידים האחרון שלה ב-US Open 2022, כאשר הגיעה לסיבוב השלישי בפרידה מרגשת מהמגרש.
כעת, בגיל 44, האמריקאית הביעה את רצונה שבנותיה אולימפיה ואדירה יוכלו לראות אותה מתחרה. וויליאמס כבר קיבלה כרטיס כניסה לגוף הכפול בווימבלדון, שם תשחק לצד אחותה ונוס וויליאמס - שיבוא לאחר כמעט עשור שבו האחיות לא שיחקו יחד בלונדון.
בחודש זה שיחקה וויליאמס שני משחקי כפול כהכנה לאליפות, כולל ניצחון בקווינס לצד ויקטוריה מבוקו. שיאי הניצחונות שלה בווימבלדון - שבע אליפויות ועוד ארבע הגעות לגמר - הופכים את חזרתה לאחד האירועים המרגשים ביותר בעולם הטניס.
מקור: Wimbledon