אוסקה צועדת לחצי-גמר בהומבורג: ניצחון ראשון על שחקנית טופ-20 על דשא
נאומי אוסקה הגיעה לחצי-גמר של ה-Bad Homburg Open 2026 לאחר ניצחון מרשים 6-2, 6-2 על אקטרינה אלכסנדרובה. זהו הניצחון הראשון שלה על שחקנית מדורגת בטופ-20 על מגרשי דשא. אוסקה תתמודד בחצי-גמר מול וואנג שינ-יו.

נאומי אוסקה הגיעה לחצי-גמר של ה-Bad Homburg Open 2026 לאחר ניצחון דומיננטי ומרשים על אקטרינה אלכסנדרובה בתוצאה 6-2, 6-2. הניצחון, שנמשך 59 דקות בלבד, סימן אבן דרך משמעותית בקריירה של אוסקה - הניצחון הראשון שלה על שחקנית מדורגת בטופ-20 על מגרשי דשא. לפני הטורניר הזה, הפסידה אוסקה בכל 8 המפגשים הקודמים שלה מול שחקניות טופ-20 על דשא.
אוסקה הפגינה שליטה מוחלטת לאורך המשחק. לאחר שנפלה מאחור 1-2 בסט הראשון, היא זכתה בשמונה גיימים רצופים ושלטה בשאר המשחק. היא המירה 4 מתוך 7 הזדמנויות שבירה, הגישה 7 אסים, ואיבדה רק 8 גיימים בסך הכל לאורך כל הטורניר. 'תומאס (המאמן) עוזר לי להבין את הדשא הרבה יותר... אני מרגישה די בנוח בשלב הזה,' אמרה אוסקה לאחר המשחק.
בחצי-גמר, אוסקה תתמודד מול וואנג שינ-יו, שהגיעה לשלב זה לאחר שאלינה סביטולינה פרשה בשל פציעה בירך ימין. זהו המפגש הראשון בין השתיים. בצד השני של הגרלה, קרולינה מוצ'ובה תתמודד מול אלנה-גבריאלה רוסה. אוסקה, שזכתה בארבעה תארי גראנד סלאם בקריירתה, נמצאת כעת צעד אחד מהגמר הראשון שלה על מגרשי דשא.
מקור: WTA Tennis